Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Grup de Treball Plurilingüisme

26 de gener de 2022 @ 9:30 - 12:00

• Línies de treball
  • Possibilitat de noves línies de treball:
    • Didàctica de les llengües en contextos multilingüisme
      • Metodologies innovadores en els centres educatius. Aprenentatge-ensenyament de les llengües des de les assignatures lingüístiques i assignatures no lingüístiques (Tractament integrat de llengües i de llengües i continguts).
      • Situació del plurilingüisme en altres contextos multilingües (amb llengua pròpia en l’Estat: Galícia, País Basc, Navarra, Catalunya, Illes Balears…) i en altres llocs del món (Quebec, Bèlgica, Suïssa…)
  •  Líneas de trabajo
  • Posibilidad de nuevas líneas de trabajo:
      • Didáctica de las lenguas en contextos multilingüismo
        • Metodologías innovadoras en los centros educativos. Aprendizaje-enseñanza de las lenguas desde las asignaturas lingüísticas y asignaturas no lingüísticas (Tratamiento integrado de lenguas y de lenguas y contenidos).
        • Situación del plurilingüismo en otros contextos multilingües (con lengua propia en el Estado: Galicia, País Vasco, Navarra, Catalunya, Islas Baleares…) y en otros lugares del mundo (Quebec, Bélgica, Suiza…)

Mostra els detalls

Data: