Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Comissió Projectes Legislatius

28 de març de 2023 @ 8:00 - 17:00

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l’acta de la sessió del dia 16 de febrer de 2023.

2. Projecte de decret, del Consell, pel qual s’estableix l’ordenació i el currículum dels ensenyaments elementals de Música a la Comunitat Valenciana.

3. Projecte de decret, del Consell, pel qual s’estableix l’ordenació i el currículum dels ensenyaments professionals de Música a la Comunitat Valenciana.

4. Projecte de decret, del Consell, pel qual s’estableix l’ordenació i el currículum dels ensenyaments professionals de Dansa a la Comunitat Valenciana

5. Proposta de decret del Consell pel qual s’estableix l’ordenació i el currículum dels ensenyaments elementals de Dansa a la Comunitat Valenciana

6. ORDRE XX/2023, de _______________, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual s’aproven les bases reguladores per a laconcessió d’ajudes econòmiques per al finançament de l’adquisició de material escolar no curricular per a l’alumnat pertanyent a famílies en situació de vulnerabilitat socioeconòmica, escolaritzat en els nivells d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Especial en centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana.

7. Torn obert de paraula.

Mostra els detalls

Data: