INICI

L’ALCALATÉN ADAPTADA

Ja tenim alguns pictogrames posats!

L’alumna ens suggeria les seues necessitats i @l’ESCAL ho ha fet realitat. Ha fet els pictogrames amb ceràmica.

Hem de donar les gràcies a @ARASAAC perquè hem utilitzat els seus pictos, a @TORRECID per imprimir-los i a l’Ajuntament de l’Alcora per col.locar-los.

Seguim treballant per a aconseguir adaptar els nostres pobles tant a l’exterior com als interiors de les instal·lacions.

MEMGEM TERRITORIS

Enguany participem en el projecte “Mengem Territori”, llançat per @CODiNuCoVa per a fomentar l’alimentació saludable i el consum de productes frescos de temporada i proximitat entre els més xicotets.

La iniciativa sorgix amb l’objectiu de conscienciar als alumnes de Primària de la necessitat de millorar la seua alimentació fent que la seua dieta siga més saludable, equilibrada i sostenible. I això com?

CODiNuCoVa ens ha preparat una xarrada i uns materials didàctics i jocs infantils (bingo, trivial…), que poden ajudar-nos a conéixer més de prop quins aliments corresponen a cada temporada en la nostra Comunitat.

Tot això finalitzarà amb un concurs de dibuix de les fruites i verdures de la Comunitat Valenciana per estacions. Quines ganes de veure les creacions!

VIDEO MOSTRA CULTURAL XODOS

L’ESCOLA CANTA