ACCIÓ TUTORIAL
“PROGRAMES BENESTAR SOCIOEMOCIONAL I PREVENCIÓ D’ADDICIONS
Dins de les propostes de treball en tutoria, a nivell de centre estem participant en els “Programes de Benestar socioemocional i prevenció d’addiccions” que proposa Conselleria.
Ací teniu l’enllaç als contes per a conversar que estem utilitzant en primer cicle de primària perquè pugueu treballar-los també des de casa. Està l’explicació sobre com treballar cada conte i quin valor promou, teniu accés als contes digitals i també als diferents vídeos d’animació de cada conte. Vos deixem la guia per a les famílies
En segon i tercer cicle de primària estem treballant amb àlbums de cromos “L’aventura de la vida” https://www.bienestaremocional.san.gva.es/va/laventura-de-la-vida/ Ací teniu l’enllaç a tota la informació, als vídeos animats i ací teniu l’accés a la guia per a les famílies
Sempre fem la lectura i visionat d’alló que volem treballar, reflexionem sobre el que ens diu el conte i/o realitzem alguna activitat per a promoure aquests valors per a la vida que volen cuidar les emocions i prevenir riscos, educar per a la vida amb el benestar emocional i prevenció d’addiccions a l’escola com a eix pedagògic de centre amb una mirada integral des de la comunitat educativa.

