ESCOLARTS. L’Escola DANSA

Els 4t, 5é A, 5é B i 6é hem estat treballant diferents balls dins del projecte l’escola Dansa els qual estan relacionats amb el projecte de centre “Salvem el nostre planeta”. Cadascun dels balls està relacionat amb un ODS.

4t: PALABRAS QUE ABRAZAN de NIIUS. Es tracta d’una cançó composada en diferents llengües i inspirada en les idees de fortalesa, superació, unió i llibertat de dones valentes i lluitadores. Amb aquest ball hem treballat l’ODS nº5 la igualtat de gènere.

5é A: INVENCIBLES de NIXON. Aquesta cançó per al Cooltural Fest, el primer festival inclusiu del país, i pretén donar visibilitat a la realitat que viuen les persones amb discapacitat i ajudar a la inclusió social a través de la música. Amb aquest ball hem treballat l’ODS nº10 la reducció de les desigualtats.

5é B: ESPREMEDORS de LA FÚMIGA. Aquesta cançó carregada de positivisme i bon rotllo parla sobre trencar la manera en la qual es suposa que han de ser les relacions afectives i els mites de l’amor romàntic que la societat ens ha ensenyat des de xicotets i xicotetes, ja que, “qui més t’estima no et farà plorar”. Amb aquest ball hem treballat l’ODS nº3 salut i benestar.

6é: PEACES de DAVID GONZÁLEZ MARTÍNEZ. Aquest ball comença amb la representació de la paraula PAU amb llenguatge de signes i ens vol fer conscients de la importància de la pau i la no violència en el món que tanta falta ens fa en aquests temps que corren. Amb aquest ball hem treballat l’ODS nº16 pau, justícia i institucions sòlides.