Propostes d’aprenentatge

mates

Les Propostes d’aprenentatge  són activitats plantejades al principi de la setmana i programades pel professorat, on es treballen les diferents intel·ligències (lingüística, lògica-matemàtica, naturista, kinestèsica, musical, intrapersonal e interpersonal) en les quals els alumnes aprenen, desenvolupen l’ autonomia i la responsabilitat. Disposen d’un temps determinat al dia i un període d’una setmana per poder realitzar-les. És un moment on es respecta el ritme d’aprenentatge de l’alumnat.

Els objectius de les Propostes d’aprenentatge són els següents:

  • Desenvolupar i consolidar continguts curriculars de manera autònoma i responsable, ja que els xiquets i les xiquetes han d’anar a  aprenent a organitzar el seu temps per anar fent totes les propostes (propostes de comunicació, de lógica-matemática, de ciències, de llengua estrangera, de música, intra-inter)
  • És una manera d’aprendre continguts de la forma més significativa possible, basant-se en l’ús de material manipulatiu. Quan el grup és més reduït possibilita major atenció per part de l’adult.
  • Als grans, les propostes giren al voltant d’un fill conductor per a donar-li significativitat, globalitat i interdisciplinarietat.
  • Servir com a nexe d’unió per al desenvolupament dels continguts establerts al currículum.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies