Celebració del Dia del llibre

Amb motiu de la celebració del Dia del llibre l’escriptor Joan Benesiu va fer una xarrada a l’alumnat de l’Escola. Amb una nombrosa assistència, Benesiu va explicar els seus orígens i les motivacions per a escriure, els eixos temàtics i algunes anècdotes del seu quefer com a escriptor. Va animar l’alumnat a llegir i a buscar un moment per al repòs i la lectura en silenci, allunyada del brogit de la realitat i de les xarxes socials; també va proposar apuntar-se a clubs de lectura, espais on compartir experiències lectores.

Benesiu és autor de les novel.les Intercanvi, Gegants de gel (premi Llibreter i premi Joan Crexells) i Serem Atlàntida (premi Ciutat de Barcelona; traduïda al castellà com Seremos Atlántida, editorial Acantilado) i  dels assajos Pastor Aicart, més enllà de la poesia (P. Universitat de València) i Trieste, una ciutat a plec de mapa (Universitat de Barcelona, 2024).