Consell Escolar

CONSELL ESCOLAR EXTRAORDINARI 29 ABRIL

S'aprova com a punt del centre a l'hora de baremar:

1. Elegir el centre en primera opció
  2. Domicili laboral o de residència dintre dels límits establerts en els antics districtes I i III

CONSELL ESCOLAR 18 ABRIL:

• Aprovació informe de convivència i pedagògic del segon trimestre.
  • Aprovació espais ampa festa concert solidari
  • Informació taller i trobades d'escoles en valencià per al diumenge 28 d'abril, guanyadors de l'escola de natura  ala ciutat i samboris
  • Informació subvenció biblioinnovat: 1700, valoració positiva portes obertes, nova figura d'encarregada de menjador per al mes de maig i juny,  Informem de els dates dels tallers afectivo sexuals per a  4t i 5, 13 i 14 de juny i s'aproven, es comenta la possibilitat d'ampliar  a més cursos.
  • S'aprova l'activitat de zoo il·lustrat que entra en el piie

CONSELL ESCOLAR 26 DE MARÇ

• aPROVACIÓ PROJECTE bIBLIOINNAVA'T
  • S'aprova el dinar d'esmorzaret valencià oferit pe rl'empresa per al 30 d'abril
  • S'informa que el 14 de juny es farà la graduació de 6é, i el 24 de maig el concert solidri "tots i toes som escola"

CONSELL ESCOLAR 25 DE GENER

• S'aprova el pressupost anual
  • S'aprova el balanç econòmic
  • S'aprova l'informe de convivència del primer trimestre.

CONSELL ESCOLAR EXTRAORDINARI 11-1-24

Complint la resolució del 19 de desembre de 2023 del Director General d'Ordenació Educativa per la qual es dicten instruccions sobre el procediment previst en l'ordre 9/2022 de 25 de febrer, es convoca aquest consell extraordinari per iniciar el procediment per modificar la jornada escolar.

D'aquesta manera, amb 7 vots en contra i 11 a favor es paralitza el procediment,i no es podrà realitzar la votació de les famílies del centre, ja que es necessiten 2/3 de vots a favor de les representants del consell, assistents.

CONSELL ESCOLAR 14 DE DESEMBRE

Es constitueix el consell escolar i les comissions de treball

CONSELL ESCOLAR 29 DE NOVEMBRE DE 2023

• Seguiment eleccions consell escolar primera renovació: dia 30 es proclamarà els candidats electes.
  • S'aprova la PGA, inlcoent al pla de menjador el protocol d'organització dels montors i monitores.
  • Informació vàries: s'aprova la cessió del saló d'actes per fer un casting a una productora dilluns 4  a les 17 hores, s'informa que el claustre vol sol·licitar la jornada continuada quan isca la normativa, s'informa de l'avaluació de context per als cursos 3r i 6é.
  • Es dóna les gràcies per la seua dedicació als membres eixints.

CONSELL ESCOLAR 25-9-23

• Es llegeixen les funcions del Consell escolar.
  • Es constitueixen les comissions
  • S'aprova l'informe econòmic de tancament de menjador escolar.
  • S'aprova el NOF (normes d'organització i funcionament ) i el PAT (pla d'acció tutorial)
  • S'aprova les ajudes de les activitats extraescolars en horari de menjador.
  • S'aproven els excrusions que tenim programades fins data de hui per al primer trimestre
  • S'informe de les dues fetses de benvinguda: 6 d'octubre (alumnat horari lectiu) i 20 d'octubre (ampa)
  • Es demana ajuda per buscar voluntaris per  a la biblioteca tutoritzada.