XARXA LLIBRES

(EN ACTUALIZACIÓN)

URGENT LLIURAR ELS LLIBRES i L’IMPRÉS  LLIURAT PEL CENTRE

Cliqueu l’enllaç per a accedir a les INSTRUCCIONS PER A LES FAMÍLIES

Resolució de convocatòria del Banc de Llibres per als centres privats concertats i centres de titularitat de les corporacions locals per al curs 2024-2025.

Amb data 10/06/2024 es publica en el DOGV la RESOLUCIÓ de 14 de maig de 2024, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es convoquen subvencions per als centres privats concertats i centres de titularitat de les corporacions locals de la Comunitat Valenciana destinades a la reposició i renovació de llibres de text i material curricular per al curs escolar 2024-2025.

A. Requisits per als alumnes que participen per primera vegada :

Sol·licitud telemàtica

(Només per a l’alumnat de nova participació)

1. Estar matriculat, en el curs 2023-2024, en un centre participant (en els ensenyaments inclosos  al programa).
  2. Presentar la sol·licitud de participació en el programa, en el termini indicat. (Ajuda)
  3. Entregar el lot complet de llibres del curs 2023-2024, a la finalització del curs escolar (d’acord amb el que s’indique des del centre docent).

L’ALUMNAT PROVINENT D’EDUCACIÓ INFANTIL (5 ANYS) QUE S’INCORPORA A 1r DE PRIMÀRIA EN EL CURS 2024-2025  NO  HA  D’ENTREGAR  EL  LOT  DE  LLIBRES  DEL CURS  2023-2024,  PERÒ  SÍ  HAURÀ  DE PRESENTAR SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ EN EL PROGRAMA (Ajuda)

B. Requisits per als alumnes que ja van participar el curs passat:

2. Entregar el lot complet de llibres del curs 2023-2024 i el full facilitat pel centre, a la finalització del curs escolar (d’acord amb el que s’indique des del centre  docent).

AQUEST  ALUMNAT,  NO  HA DE  PRESENTAR  SOL·LICITUD  DE  PARTICIPACIÓ,  JA QUE  ES  MANTÉ  LA CONDICIÓ, SEMPRE QUE COMPLISCA ELS REQUISITS ENUMERATS.

ELS XECS LLIBRES  ES LLIURARAN EN QUANT ESTIGUEN DISPONIBLES DURANT EL MES DE SETEMBRE