🏊♂️ 🏊♀️ 🌊 💦 🐬 🦈 🏅 ☀️ 🤿 👏🏊♂️ 🏊♀️ 🌊 💦 🐬 🦈 🏅 ☀️ 🤿 👏🏊♂️ 🏊♀️ 🌊 💦 🐬 🦈 🏅 ☀️ 🤿 👏🏊♂️ 🏊♀️ 🌊 💦 🐬 🦈 🏅 ☀️ 🤿 👏
Durant este curs 2025/2026, l’alumnat de 3r i 5é de Primària del nostre col·legi ha demostrat convertir-se en uns autèntics dofins i taurons en la piscina d’Orihuela.
Al llarg de les sessions de natació, els nostres xics i xiques han millorat la seua tècnica, la seua resistència i, sobretot, la seua confiança en l’aigua. Cada braçada ha sigut un pas més en el seu aprenentatge, sempre acompanyat de companyonia, esforç i molta il·lusió.
A més de gaudir d’una activitat esportiva molt completa, l’alumnat ha aprés la importància dels hàbits saludables, la superació personal i ho treballe equip.
Enhorabona a tots por el vostre entusiasme i por el gran treball realitzat en la piscina! Estem molt orgullosos de vostres avances i de l’actitud exemplar que heu mostrat durant tot ho curse. 🌊🦈🐬
