Visita virtual alumnes de 6é i activitats en videoconferència amb EUIPO

El passat 29 de setembre i 4 d’octubre els nostres alumnes de 6é van realitzar una interessant activitat per videoconferència amb l’EUIPO (Oficina de propietat intel·lectual de la UE, antiga OAMI) amb seu a Alacant i encarregada del registre de les marques de la Unió Europea (anteriorment conegudes com a “marca comunitària”)​ i dels dibuixos i models comunitaris.

Durant dues jornades, l’alumnat va aprendre el treball que realitzen amb molts exemples i sempre interactuant amb ells. Van realitzar concursos i duels amistosos entre els dos grups de 6é, es van visualitzar exposicions, presentacions i un llarg etc. Gràcies als recursos tecnològics podíem veure en directe en la pissarra a qui guiaven l’activitat des de l’EUIPO i als companys de l’altra classe que en realitat es trobaven a l’altre costat del corredor. Va ser una bonica experiència educativa i vam aprendre molt!