Visita a Casa Tàpena (Onil) 1r i 2n

Els nostres alumn@s de 1r i 2n van visitar l’espai recreatiu natural de Casa Tàpena (Onil) i van realitzar diferents activitats en plena naturalesa. Els monitors d’Alacant Natura els van acompanyar pels jardins i espais de la Casa amb una lupa on els alumnes podien observar tot allò que els pareixia curiós; van visitar a l’interior el rusc didàctic d’abelles on vam poder observar algunes curiositats sobre aquests animals socials; vam bordejar els llacs on puguèrem vore els ànecs que allà viuen; vam poder clavar-nos al divertit i emocionant laberint natural on vam haver de trobar l’arbre de la vida i vam poder gaudir un ratet als tobogans i ponts que hi ha a l’àrea recreativa. Va ser molt divertit.

Els dos grups de 2n van anar el 21 de febrer i els de 1r el passat dimecres 23 de febrer. Amb aquesta eixida l’alumnat de primer cicle completa l’excursió corresponent al segon trimestre.

Pots conéixer més sobre aquest espai, instal·lacions, imatges i activitats d’Alacant Natura en la pàgina:

Casa Tápena – Alicantenatura