5é se’n va d’excursió senderista a la Via Verda Maigmó-Agost

Va arribar el dia de l’eixida del primer trimestre per als nostres alumnes de 5é, i el lloc triat va ser la Via Verda del Maigmó, un entorn natural que tenim prop i que els alumnes van gaudir en el seu tram més atractiu paisatgísticament parlant.

Arribem amb l’autobús fins a l’aparcament de la Via Verda, a l’altura de Xirau. Des d’allí vam caminar uns 3 Km aproximadament passant per els dos túnels més llargs, vam fer una parada per a esmorzar i vam tornar fent el mateix recorregut. Una bonica jornada senderista que gaudírem i on l’oratge ens va acompanyar amb un dia radiant. Durant el recorregut vam fer diverses parades per a explicar curiositats de l’entorn i de la història de la Via Verda.

Com a anècdota, en l’últim túnel i tots els alumnes amb les llanternes, ens trobàrem amb una xicoteta serp espantada per la multitut… Un xicotet esglai. Què bé ens ho vam passar!