Projecte Etwinnin

PROJECTE ETWINNING 3er TRIMESTRE

COLORS OF ETWSPRING: WE ARE GOING TO ARRANGE THE ART GALLERY CALLED “THE COLORS OF THE SPRING” ALL AROUND EUROPE. STUDENTS CREATE DRAWING/PAINTING/PHOTO ALBUMS, COLLAGES, SHORT FILMS…TO PRESENT THE SIGNS OF THE SPRING IN THEIR COUNTRIES. PLACING THEIR CREATIVE WORKS ON TWINSPACE; STUDENTS EXCHANGE INFORMATION ABOUT THEIR COUNTRIES.

COUNTRIES INVOLVED IN THE PROJECT: POLAND, LITHUANIA, GREECE, SPAIN, ITALY AND ROMANIA.

Aquest trimestre anem a participar en un projecte Etwinning anomenat “Colors of Etwspring”. Els nens presentaran treballs relacionats amb la primavera pròpia del seu país a tots els membres europeus del projecte mitjançant una plataforma on-line.

Aprofitant la UD “The Rainbow Fish” que anem a treballar, farem un mural de peixos creats per ells i els ho ensenyarem als altres membres socis.

1. Es per això que necessitaré que els alumnes tant de 1r com de 2n porten un CD (que no utilitzen) per fer la manualitat (el peix). (fotos abaix)
  2. 2a TASCA: portar a classe,per a la setmana que ve, una foto en la que apareguen els nes/nenes en un ambient “primaveral“. Pot aparèixer la família.  Els nens es prepararan una intervenció oral a classe per tal de presentar la foto a la resta d’escoles europees participants d’aquest projecte. Gràcies.
  3. 3a TASCA: portar per a dijous i divendres de la setmana vinent (08 -06- 17/ 09-06-17):
  • 3 cotó-en-péls (desmaquillants)
  • 3 palletes verdes
  • 3 bastonets (orelles)