Els alumnes de 3r cicle hem dedicat tres sessions setmanals a la realització de programes de ràdio dins del marc d’este
projecte. Sempre els hem encarat com a un treball d’autorreflexió i de verbalització dels projectes
que hem estat treballant este any. Així, d’este treball han eixit entrevistes en anglés a un grup
d’alumnes italians que ens van visitar, instruccions de com jugar a alguns dels jocs tradicionals o
el programa que vam pujar a gravar als estudis de la UJI per a contar els prototips tecnològics
que hem fet.
Hem treballat l’expressió oral en valencià, castellà i anglés, així com la planificació i l’organització
del discurs utilitzant l’escaleta de ràdio.
També s’ha treballat el desenvolupament de projectes cooperatius, ja que tot este treball ha sigut
dins de l’aprenentatge cooperatiu, que ha permés reduir desigualtats i afavorir un treball equitatiu.
Destaquem la consciència de la pròpia veu parlada, doncs molts alumnes no s’havien escoltat la
veu externa abans de fer este projecte, i ara han adquirit certa seguretat i s’han acostumat a
escoltar-se la veu que, al cap i a la fi, és un tret de la seua identitat