MODEL SOL·LICITUD DE MENJADOR

NOVETATS MENJADOR

INFORMACIÓ SOBRE BEQUES MENJADOR I TRANSPORT ESCOLAR

A data de 18 de juliol no ha eixit la convocatòria de beques de menjador i transport escolar.

Això implica que es posposa el tràmit al mes de setembre. Les famílies que encara no han presentat la sol·licitud ho podran fer dins del termini que marque la convocatòria quan es publique. (s’informarà en aquesta Web).

A les famílies que ja han presentat les sol·licituds, en setembre se’ls lliurarà la seua còpia amb segell i data actualitzada.

Recordem que la documentació que s’ha d’adjuntar a la sol·licitud és la següent:

– Fotocòpia del DNI del pare i de la mare.

– Fotocòpia del DNI de l’alumne (si en té).

– Documentació que al·legue les situacions familiar particular que venen recollides en la sol·licitud.

INFORMACIÓ SOBRE LA RESERVA DE PLAÇA PER AL PERÍODE EXTRAORINARI

Clic ací: MENJADOR JUNY I SETEMBRE

INFORMACIÓ SOBRE LA MATRÍCULA PER AL MENJADOR EN PERÍODE ORDINARI (octubre a maig)

Clic ací: MENJADOR D’OCTUBRE A MAIG

Per tal de preparar la matrícula còmodament des de casa, podeu imprimir els

documents de renovació i/o de nova sol·licitud en els següents enllaços:

IMPRIMIR DOCUMENT RENOVACIÓ

IMPRIMIR DOCUMENT SOL·LICITUD

AVÍS:

ELS BONOS DE MENJADOR ES VENDRAN A PARTIR  DEL 15 DE SETEMBRE.