2n Cicle

• Visita al viver Jara

L’alumnat de tercer ha anat al viver Jara per tal de comprar els llavors i el material que fa falta per al nostre hort escolar, el qual està inclòs en el nostre Projecte interdisciplinari del segon trimestre. S’ho han passat d’allò més bé. Amb tot el que hem comprat farem el planter d’encisams, carlotes, melo d’àlger i habites, esperem que puguin fer bona collita.

• Wonder: l’autoestima

Durant diverses setmanes en les sessions d’atenció educativa hem vist i treballat sobre la pel·lícula de Wonder, Esta pel·lícula aborda temes com l’assetjament  escolar (bullying), l’autoestima , l’autoconcepte , el respecte i la tolerància cap a la diferència, acceptació… Tots ells molt interessants per als nostres alumnes/as, perquè diàriament s’enfronten a situacions similars o en les quals han d’usar aquests valors.

• Projecte de centre

Estem treballant tot el centre de la ciutat de Castelló i l’elumnado de 4t de primària s’ha centrat en la Motologia.

A l’hall de promaria tenim una exposició i informació sobre els diferents personatges, us animem que entreu i el vegeu.

• Visita al Fadrí

Els alumnes de segon cicle han vivitado el Fadrí, com a part del projecte interdisciplinari “Castelló més prop de tu” d’esta manera, i amb ajuda d’una guia han aprés moltes coses noves d’un dels monuments més emblemàtics de la ciutat de Castelló. Li ho han passeu super bé.

• Experiments de ciències

L’alumnat de 3r ha gaudit en la terrasseta amb experiments científics 🧑‍🔬 sobre les propietats dels materials dintre de l’àrea de Coneixement del Medi.

• Maquetes d’energia renovable

A l’àrea de ciències naturals, durant el tercer trimestre hem estat treballant la matèria i l’energia.
    Així mateix, hem conegut que hi ha energies renovables que ens ajuden a cuidar el planeta i fer que siga més sostenible.
    És per això, que els xiquets i xiquetes de forma totalment autònoma han estat elaborant aquestes maquetes que representen les principals energies verdes i renovables. Han treballat de forma conjunta i en equip.
    Esperem que us agrade el resultat!!, s’han esforçat molt i li han ficat molta imaginació.

• Activitat segon cicle

Els xiquets i xiquetes de segon cicle amb motiu de l’elaboració de l’agenda escolar per al proper curs, hem participar en aquest mural amb la intenció de reflectir la importància de conservar i utilitzar de manera sostenible els recursos marins amb el lema VIDA SUBMARINA
    Esperem que us agrade

Aquestes són algunes de les propostes del segon cicle.

• Matemàtiques manipulatives
  • Tractament integral de llengües