Del 22 de febrer de 2021

Canviem la nostra programació musical per a secundar una proposta que s’ha fet viral en 24 hores, retre homenatge a un dels membres del grup infantil Ramonets, en concret al seu animador Urbano Madrigal (DEP). Són molts els centres educatius que escoltarem aquests dies la cançó “Rock en el col·le”.

Aquest tema ja es va sentir al juny de 2019 en el nostre centre i no era la primera cançó que escoltavem d’aquest grup en megafonia, perquè en la setmana de Falles del curs anterior també va sonar el tema “Rock i Fum”.

Música alegre amb molt de ritme que ens acosta al Rock, al valencià i a passar-lo bé escoltant lletres que promouen valors com la igualtat entre les persones, el reciclatge o el respecte a la naturalesa.