Del 14 de desembre de 2020

Encara que aquests pròxims dies no són tan hivernals com alguns passats (meteorològicament parlant), la tardor es va acabant i estem a les portes de la següent estació i, per descomptat, de les vacances d’hivern. Ha sigut un trimestre molt diferent, que possiblement no oblidarem, però que com ja vam dir en el seu moment ens ha servit per a aprendre moltes altres coses.

Aquesta setmana escoltem sons acompanyats de molta melodia que ens recorden (almenys a les persones de més edat) llargues sessions davant de la televisió veient pel·lícules o sèries que contenien en la seua banda sonora aquest tema. Es tracta de “Sleigh Ride” (passeig en trineu) en la seua versió instrumental original, composta entre 1946 i 1948 per Leroy Anderson.