TANDEM

TANDEM és un programa que portem a terme conjuntament amb el CEE Castell Vell, que té com a objectiu principal la pràctica de l’activitat física, de forma conjunta, entre els membres dels dos centres.

Durant tot el curs, periòdicament acudiran alumnes del Castell vell al nostre centre per fer sessions d’Educació Física inclusives, retornant la visita els nostres alumnes de 6é en altres dates.

Mitjançant aquest projecte estem treballant a les nostres aules objectius tan importants com la igualtat, al no discriminació, la solidaritat o la superació de prejudicis.

El projecte conclourà a final de curs amb unes Jornades de competicions esportives inclusives amb altres centres per tal de donar promoció i visibilitat al treball que portem a terme en tots aquests centres.