CURS 2023 – 2024

MINI OLIMPIADES ’24

El divendres 7 de juny vam guanyar el 1r premi en la mini olimpiada alevin.

VESPRADA SOLIDARIA

Ahir la pluja no va parar la festa! 👏🏼👏🏼👏🏼
Vam passar una vesprada meravellosa tota la comunitat educativa, i ademés ho vam fer tot per una bona causa.
Es van recaptar 1365,50€, que vam entregar a l’associació ASPAU.

FERIA DEL LLIBRE

El 31 de maig varem tindre la primera fira del llibre a la nostra escola.

PAYASOSPITAL

Moltíssimes gràcies a la Fundació PAYASOSPITAL. Hui han vingut a fer una actuació als xiquets i a les xiquetes de la nostra escola, i l’han disfrutat molt!

Açò ha estat possible gràcies a la venda dels calendaris solidaris. I ha sigut un èxit aconseguit per tots els que vàreu participar d’aquesta proposta solidària!

FALLES 2024

L’AFA (associació de families de l’alumnat) ha sigut aquest any l’encarregada de la plantà i la cremà de la falla de Sant Pasqual. El divendres 15 varem gaudir d’una xocolatà a les aules.

EXPOSICIÓ DEL NINOT

8 MARÇ CELEBREM EL DIA DE LA DONA

Conscients del camí per recòrrer, visibilitzem dones que han destacat en diferents disciplines artístiques, socials o deportives. Continuem lluitant per la plena igualtat.

CARNESTOLTES, MOLTES VOLTES

PREGÓ DE CARNESTOLTES

DIA DE LA PAU

No hi ha camí per a la pau, la pau és el camí.

Ens hem juntat tots al PATI de l’escola per a fer el camí de la PAU. A més a més hem fet una dansa que hem preparat amb les mestres de música.

NADAL

Este Nadal hem fet molta festa al Sant Pasqual. Hem participat al Festival de Nadales a l’Auditori, hem fet el nostre Festival de Nadales amb la participació de tota l’escola. L’Ampa ha preparat un betlem preciós, organitzat la visita dels reis mags i dos donyetes cantarines molt simpàtiques. Que bonic és Nadal si el vius amb Pau i estima.

9 D’OCTUBRE

El 9 d’octubre es celebra el dia de la Comunitat Valenciana i a la nostra escola sempre el celebrem.

Creiem que és important conéixer el passat per a comprendre el present.