El Col·legi d’educació infantil i Primària està situat a la localitat de Benissoda que pertany a la comarca de la Vall d’Albaida situada a la zona central i interior de la Comunitat Valenciana. Benissoda pertany a la comarca de la Vall d’Albaida, ben a prop del port d’Albaida, de la qual és la capital la ciutat d’Ontinyent.
La nostra comarca limita al nord amb la Serra Grossa, al sud per la cadena muntanyenca formada per la Serra d’Agullent i la Serra del Benicadell, a l’est la Vall està tancada per una plataforma fallada al peu del Mondúver, a l’oest s’estén en acostar-se la Serra Grossa i la Serra d’Agullent, amb un terreny al final del qual dona pas a les conques manxegues.
Les comunicacions es fan a través de carreteres de diferents categories com la N-340, la CV-618, la CV-639, la CV-615, totes elles amb bon estat i que han perdut densitat pel que fa a la circulació en construir-se l’autovia CV-40 per la qual circula la gran majoria del transport per carretera de les comarques centrals valencianes (L’Alcoià, El Comtat, La Costera, La Vall d’Albaida).

