Durant la setmana del 17 al 21 de març els xiquets i xiquetes de la nostra escola han pogut dissenyar gots per a la *gaiata, han visitat l'ermita de la Magdalena i el museu etnològic, el *Fadrí i a més l'últim dia hem comptant amb el *pregoner infantil i la visita dels carros.
