Informació molt important sobre les beques de menjador per al proper curs 2024-2025.

La Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació passat divendres 28 de juny de 2024 va publicar la Resolució de 18 de juny de 2024 que convoca la concessió d’ajudes de menjador escolar per al proper curs escolar en els centres d’Educació Infantil i Educació Primària.

Segons la Resolució publicada, l’alumnat que el curs 2023-2024 ja va demanar la beca, els seus familiars poden descarregar-se des d’ITACA-Família el seu esborrany de la sol·licitud de l’ajuda i en ell ja constaran pregravades les dades que hi són en poder de l’Administració relatives a si sou família nombrosa, família monoparental, alumnat destinatari de la renda valenciana d’inclusió, estar en desocupació o atur tant la mare com el pare sense percebre subsidi o el grau de discapacitat legalment reconegut.

COM CAL PRESENTAR LA SOL·LICITUD SI JA HEU DEMANADA LA BECA EL PRESENT CURS 2023-2024:

SI SOU FAMÍLIA AMB QUALSEVOL SITUACIÓ SOCIOFAMILIAR DEL TIPUS VICTIMA DE VIOLÈNCIA DE GÈNERE, ACOLLIMENT, DISCAPACITAT, FAMÍLIA MONOPARENTAL I/O NOMBROSA, PERSONA REFUGIADA, ORFE, FAMILIARS AMBDÓS A L’ATUR I SENSE PRESTACIÓ, MARE O PARE ALCOHÒLIC, TOXICÒMAN O RECLÚS I NO VOS APAREIX INDICADA AQUESTA CIRCUMSTÀNCIA A L’ESBORRANY CAL INDICAR-LO A L’APARTAT “G” I APORTAR LA DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA.

Al cas de que les famílies no puguen imprimir-se el seu esborrany s’ho imprimirem al centre i us l’entregarem el següent dia habilitat per entregar la documentació, seguint el calendari indicat al final d’aquesta entrada.

COM TRAMITAR LA SOL·LICITUD SI NO HEU DEMANADA LA BECA EL CURS 2023-2024:

Si el present curs escolar 2023-2024 no vau sol·licitar l’ajuda de la beca del menjador i sí que la voleu demanar-la ara caldrà omplir l’annex I, el qual podeu descarregar-vos picant ACÍ i adjuntar la fotocòpia del DNI/NIE/NIF o passaport de les persones sol·licitants i la documentació justificativa de qualsevol de les situacions sociofamiliars per vosaltres marcades a l’apartat “E” de la sol·licitud.

TERMINI PER PRESENTAR LA SOL·LICITUD A LA SECRETARIA:

S’accedirà al centre per la porta “C”, que és la mes a prop de l’institut al Carrer Lanjarón, en el següent horari:
(Fora d’aquest horari no vos podrem atendre)

Pels actuals cursos d’Infantil i 1r de Primària:

Resta de cursos: 2n, 3r, 4t i 5é d’Educació Primària:

Presentació d’incidències:

Dilluns 1 i 15 de juliol de 12:00 a 14:00 hores.

Dimecres 3 i 10 de juliol de 09:30 a 11:00 hores.

Divendres 5 i 19 de juliol de 09:30 a 11:00 hores.

Salutacions ben cordials.