Relació de llibres de text i de material a utilitzar el proper curs escolar 2024-2025 a la nostra escola.

Us informem seguidament del llistat de llibres de text que anem a utilitzar en tot el centre el proper curs escolar.

Cal recordar que l’alumnat de primer i segon d’Educació Primària del curs 2024-2025 disposarà d’un xec-llibre per la compra dels seus llibres, el qual podreu recollir a la secretaria del centre una vegada siguen generats per la Conselleria d’Educació.

Al moment que siguen a la vostra disposició vos informarem per ITACA-Família i per aquest mateix espai web.

També volem recordar-vos que del tercer fins al sisé curs d’Educació Primària funciona el Banc de Llibres de la nostra escola. Si la teua filla o fill pertany al Banc rebrà a l’inici del proper curs un lot sencer dels llibres que va a utilitzar; per tant sols cal les famílies compren els llibres que al llistat que adjuntem, a la columna de la dreta, s’indica que no pertany al Banc de Llibres.

Picant ACÍ tens a la teua disposició la relació completa de llibres de text que anem a utilitzar al Sanchis el curs 2024-2025.

Seguidament podreu obtenir els llistats dels materials necessaris pels tres cicles d’Educació Primària.

Material del Primer Cicle d’Educació Primària.

Material del Segon Cicle d’Educació Primària.

Material del Tercer Cicle d’Educació Primària.

El material d’Educació Infantil serà comunicat per les tutores al mes de setembre.

Salutacions ben cordials.