Al Sanchis comptem amb alumnat extraordinari.

Passat dimarts, 11 de juny, es va celebrar per la vesprada a l’Auditori Municipal de Torrent l’acte d’entrega dels Premis Extraordinaris al Rendiment per l’alumnat que el passat curs escolar 2022-2023 va finalitzar els seus estudis amb una qualificació al seu expedient personal d’excel·let.

Del nostre centre comptem amb tres alumnes que han aconseguida aquesta distinció, es tracta de:

Gonzalo Cabanes Coloma.

Ainara Centeno Espinosa i

Ainara Salguero Peralta.

El nostre alumnat va estar acompanyat per les seues famílies i la seua tutora a la nostra escola el passat curs escolar Marieta Ramos Romera.

L’acte va ser molt emotiu; es va iniciar amb unes paraules d’Ainara Centeno, la qual en nom de tot l’alumnat guardonat, va donar la benvinguda i les gràcies a totes les persones que participaven en aquest acte i es va recordar del nostre arbre com a símbol de constància amb les seues fortes arrels que desenvolupen amb garantia d’èxit el seu tronc i branques.

Finalitzà l’acte amb les paraules d’Ignacio Martínez Arrúe, director general d’Ordenació Educativa i Política Lingüística de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, el qual va felicitar a tot l’alumnat premiat reconeixent l’esforç, tant de l’alumnat com de les seus famílies i personal del docent, els quals tots estos anys els ha acompanyat en l’etapa escolar de l’Educació Primària i ens va anunciar que en un futur molt proper calia comptar amb aquests alumnes, perquè dins d’un anys elles i ells seran persones molt importants dins la nostra societat.

Moltes felicitats a les famílies, a la seua tutora i molt especialment a Gonzalo, Ainara Centeno i Ainara Salguero, el vostre esforç s’ha vist recompensat i esperem moltes coses positives de tots tres!!!