Mini-Olimpiades 2024

Com ja és tradicional, un any més s’han celebrat les Mini-Olimpiades escolars la primera setmana de juny i el Sanchis ha participat amb una alta afluència de participants i famílies que volien acompanyar les seues filles i fills, encara que la participació s’ha vist un poc reduïda al coincidir l’estància en Olocau dels dos grups de sisé, els quals estaven passant tres dies de viatge pel seu final d’etapa a la nostra escola.

L’alumnat de quart de primària ha participat amb dos equips, per un costat estaven “Los Imparables” del grup A i també ha participat l’equip els “Asteroides” de la classe B. Els dos equips van participar en la categoria de Multiesport, competició on es jugava a bàsquet, futbet i colpbol. Els dos equips han finalitzat imbatuts i compten la seua participació en cada partit amb una victòria.

MOLTES FELICITATS ALS DOS EQUIPS!!!

També volem felicitar a l’equip de “Los Truenos” del grup de cinquè de primària A, els quals han aplegat a jugar fins la final de futbol 8 front a un equip del CEIP “Bonavista” als camps d’herba artificial de “El Terç”.

Xiques i xics… no sereu les i els que heu guanyat la competició, però per a nosaltres, sense cap dubte, vos mereixeu la medalla d’or que dugueu penjada al vostre coll.

Per a tot el Sanchis, vosaltres també sou les i els nostres

CAMPIONS!!!