Inici del procés d’escolarització 22-23

Preguntes freqüents: CLIC ACÍ

.WEB per a la tramitació telemàtica

.PROCEDIMENT ADMISSIÓ DE L’ALUMNAT 22-23

Presentació de sol·licituds: Del 26 d’abril  (9 hores) al 4 de maig (23,59 hores) (Tramitació electrònica)

Publicació dels llistats provisionals: 19 de maig

Reclamacions: Del 19 fins al 23 de maig

Publicació dels llistats definitius: 3 de juny

Matrícula Telemàtica: Del 3 al 21 de juny

Matrícula Presencial (només en cas de no haver-se fer telemàtica):  Del 22 de juny al 6 de juliol

.PROCEDIMENT Tramitació electrònica 22-23

Lloc: Pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.  (Enllaç directe, a l’inici d’aquesta pàgina)
.
Qui: El pare, la mare o el tutor/a legal de l’alumne o alumna per a el/la qual es sol·licita plaça escolar.

Com:
a) Si la persona sol·licitant disposa de DNI, obtindrà una CLAU D’ADMISSIÓ,  mitjançant la següent combinació:
– Número de DNI
– Número de suport (identificat com IDESP en els models antics)
-Data de naixement

b) Si la persona sol·licitant disposa de NIE, targeta d’estranger o permís de residència, s’obtindrà la CLAU D’ADMISSIÓ, mitjançant la següent combinació:
– NIE – Número de suport (identificat com IXESP en els models antics de NIE)
– Data de naixement

c) Si la persona sol·licitant disposa de certificat de registre de ciutadania de la Unió Europea, s’obtindrà la CLAU mitjançant la següent combinació:
– NIE – Número del certificat precedit per la lletra C
– Data de naixement

d) Qualsevol altre mitjà electrònic de verificació d’identitat previst en la disposició addicional tercera de la Llei 3/2020, de 30 de desembre, de la Generalitat, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera i d’organització de la Generalitat 2021.

e) Les persones sol·licitants de nacionalitat estrangera que únicament disposen de passaport o un altre document diferent del NIE, targeta d’estranger, permís de residència o certificat de registre de ciutadania de la Unió Europea com a document d’identificació, hauran d’acudir al centre en el que sol..licite plaça.
f) Les persones sol·licitants que manquen de possibilitat d’accés a mitjans electrònics, hauran d’acudir al centre en el que sol·licite plaça com a primera opció, que es considera centre d’atenció.

CONSULTES:   Correu del col·legi:   Operatiu a qualsevol hora:     46004231@edu.gva.es
                                                                 Telèfon;  de 9 a 13 hores:        96 282 66 85

2- 🄰🄻🅄🄼🄽🄴🅂   🄳🄴   🅂🄸🅂É   🅀🅄🄴    🄿🅁🄾🄼🄾🄲🄸🄾🄽🄴🄽    🄰    🄿🅁🄸🄼🄴🅁    🄳’🄴🅂🄾

𝕀𝔼𝕊 𝕄𝔸ℝ𝕀𝔸 𝔼ℕℝÍℚ𝕌𝔼ℤ

El CEIP Roís de Corella està adscrit a l’IES Maria Enríquez.
L’alumnat que no tinga pensat sol·licitar plaça en un altre centre en el procés d’admissió, no ha de fer cap tràmit.
Podrà avançar la formalització de la matrícula: del 13 al 21 de juny. (Consultar al mateix IES)

ALTRES CENTRES

Les famílies que opten per sol.licitar altres centres d’Educació Secundària, faran la “Presentació telemàtica de sol·licituds d’admissió”: des de les 9.00 h. del 26 de maig fins a les 23.59 h. del 3 de juny.

DOCUMENTACIÓ PER A LA MATRÍCULA (DOCV 29-3-2.022)

• Fotocòpia del llibre de família.
                                 * Certificat de baixa en el centre anterior, on s’indique la situació acadèmica.
• Document sanitari obligatori per a l’inici d’etapa educativa.
• Còpia dels DNI dels dos progenitors.
• Certificat del padró municipal, on conste l’alumn@.
• Fotocòpia del SIP o targeta sanitària de l’alumne.
• Acreditació de les situacions al·legades en la sol·licitud de matrícula.
                             ***    Progenitors o tutors tindran la RESPONSABILITAT d’informar al centre de problemes de salut del menor, que requerisquen una adaptació curricular.
• Tot allò que considereu d’interès per AL CENTRE EDUCATIU.