MUSIESCOLA VII: ARRELS DE DIVERSITAT

PROJECTE D’INNOVACIÓ MUSICAL INTERCENTRES: MUSIESCOLA VII

L’alumnat de 5è de primària, participarà aquest curs escolar en el projecte intercentre MUSIESCOLA.

MUSIESCOLA és una trobada musical i artística on participen alumnes i mestres d’educaciño musical provienents de centres de quasi totes les comarques valencianes. A questa experiència que va cresquent any rere arny, naix de la iniciativa d’alguns mestres de música que, amb il·lussió i entusiasme dediquen tots els esforços per a dur a terme una jornada anual de convivència musical escolar.

Es tracta d’un projecte musical intercentres amb un enfocament interdisciplinar que pretén el desenvolupament i treball de l’educació musical des d’un punt de vista lúdic i pràctic però també es fusionen altres aspectes com els temes transversals, els objectius de desenvolupament sostenible…

Cada curs, Musiescola es centra en un tema diferent i en torn a ell, es desenvolupa tot el projecte. Aquest curs el tema escollit ha estat la DIVERSITAT. Amb el que es vol concienciar a l’alumnat i enriquir el seu bagatge cultural i musical amb la diversitat d’instruments, cultures, músiques, estils, cançons… i a més fer-los comprendre que estem divint en un mon divers, on tots som diferents però tenim un element en comú que ens agermana: La música. I es per això que amb la MÚSICA FEM ESCOLA.

La trobada tindrà lloc al mes de maig. I estem d’enhorabona, perquè Musiescola ha triat Algemesí com a seu organitzadora de la trobada, per la qual cosa, el proper 26 de maig tenim una cita musical especial al nostre poble. Una cita que començarà a la plaça major on es retrobarem amb alumnat i mestres de diferents centres i gaudirem d’una jornada musica irrepetible.

Per conèixder un poc més el que és Musiescola i tot el que farem en la trobada vos deixe aquest document:

MUSIESCOLA-ARRELS-DE-DIVERSITAT

A més podeu visitar la web de MUSIESCOLA: