Us informem de les instruccions a seguir per a la tramitació del Banc de Llibres per al pròxim curs:
- Presentació de sol·licituds dels alumnes que el curs passat no van participar i tots els alumnes de E. Infantil de 5 anys. Lliurament de sol·licitud telemàtica del 17 al 20 de juliol que poden trobar en el següent enllaç: Sol·licitud de participació en el banc de llibres. Una vegada realitzada s’entregarà en el col·legi. Si no s’ha realitzat la sol·licitud en el període establit, cal dirigir-se a la secretaria del centre abans del 15 de juliol prèvia cita.
- Els alumnes de 1r i 2n tindran xec lliure. El xec lliure es recojerá a principis de setembre en el col·legi, a excepció de les famílies que reserven els llibres a través de l’AMPA. En este cas, no serà necessari que la família arreplegue el xec lliure en el centre, sinó que s’arreplegaran els llibres directament de l’AMPA en les dates i horaris que ells proposen.
- Els alumnes que van participar el curs passat en el banc de llibres hauran d’emplenar una fulla que els donaran els tutors juntament amb el lliurament del lot de llibres complets que van arreplegar al principi de curs. Els tutors indicaran la data de lliurament del lot de llibres.
- Instruccions per a les famílies
- Pàgina web de conselleria
- Sol·licitud de participació en el banc de llibres (Només per a l’alumnat de nova participació)