Els xiquets i xiquetes de segon hem fet una excursió molt divertida pel nostre poble, Petrer. Eixim del col·le al matí i vam anar caminant per diversos carrers fins a arribar a l’Oficina de Turisme.
Allí ens estaven esperant els treballadors i treballadores, que van ser molt amables i ens van comptar coses molt curioses sobre pintors i pintores molt famosos. Ens va sorprendre moltíssim descobrir que les obres que decoren l’oficina no estan fetes amb pintura, sinó amb llana i ganxet! Semblaven quadres, però en realitat estaven teixides.
Després, vam anar a esmorzar a la plaça d’Azorín. Azorín va ser un escriptor molt famós que va nàixer a Monòver, un poble veí. Ens van contar que la seua mare era de Petrer, així que ell va passar molt de temps ací quan era xicotet i tenia molt bons records de la nostra ciutat.
Ens ho passem genial, vam aprendre moltes coses noves sobre Petrer i gaudim d’un dia diferent amb els nostres companys i companyes. Va ser una excursió que no oblidarem!
