Consell escolar ordinari del 29 de gener de 2024

En el Consell escolar del 4 de desembre s'aprova el balanç econòmic del 2023 i el pressupost del 2024. També s'aprova una nova eixida extraescolar per a incloure-la en la PGA.

En el següent ordre del dia s'explica al Consell l'anàlisi de la 1r avaluació.

Altres punts que es tracten són: proposta de visites al menjador escolar i prohibició d'ús de mòbils en el centre.

Consell escolar ordinari del 20 de desembre de 2023

Després de les eleccions al Consell Escolar del 23 de novembre, es constituïx el nou Consell Escolar i es constituïxen les comissions: comissió d'igualtat i convivència, comissió econòmica, comissió de menjador i comissió pedagògica.

Consell escolar ordinari del 4 de desembre de 2023

En el Consell escolar del 4 de desembre s'aprova la PGA. A continuació s'informa el Consell Escolar de les actuacions del PAM 2023-2024. En el següent ordre del dia el Consell Escolar aprova una activitat complementària, de la Fundació Lukas, per als alumnes de l'Aula Gira-sols.

Consell escolar extraordinari del 8 de novembre de 2023

En el Consell escolar del 8 de novembre s'aproven les eixides extraescolars programades en la PGA abans de l'aprovació de la mateixa en el pròxim Consell Escolar Ordinari.

Consell escolar ordinari del 4 d´Octubre de 2023

En el Consell escolar del 4 d'octubre s'aprova el balanç econòmic del menjador escolar del curs 2022-2023.

Per tancament i canvi de l'Equip Directiu, s'ha fet un balanç econòmic parcial a 31 d'agost de 2023, es presenta esta informació al Consell escolar.

En l'ordre del dia, també es revisa i aprova el contracte família-tutor per a este curs i s'informa sobre la normativa del centre respecte a les entrades i els retards.

Dijous 12 de maig de 2022

En aquesta convocatòria extraordinària, el Consell Escolar va aprovar, per unanimitat, presentar el Projecte d'Innovació Educativa "Desenvolupament psicomotor. La importància del joc i el moviment en el procés d'aprenentatge".

El motiu que porta a presentar aquest projecte sorgeix de la inquietud del professorat per donar una resposta a les dificultats d'aprenentatge trobades sobretot arran del confinament durant la pandèmia del COVID-19. Part del professorat del centre ha realitzat una formació específica sobre el desenvolupament psicomotor descobrint la necessitat de la importància del joc i el moviment com a activitats fonamentals per a aconseguir un bon desenvolupament sensoriomotor i afrontar, amb èxit els diferents aprenentatges escolars.

Accés al vídeo presentat en el projecte.

Dilluns 28 de març

Es torna a convocar ja que la Conselleria no admet els percentatges de llengües d'Infantil que s'han presentat en la modificació del projecte lingüístic.

La nova proposta que presenta la direcció és la següent:

Infantil:

• 65% en valencià
  • 25% en castellà
  • 10% en anglés

Primària:

- En valencià:

• Llengua Valenciana
  • Ciències Naturals i Socials
  • Educació Física
  • Música
  • Religió / Valors

- En castellà:

• Llengua Castellana
  • Matemàtiques

- En anglés:

• Anglés
  • Plàstica

El Consell Escolar aprova, per majoria qualificada, presentar aquest nou Projecte Lingüístic de Centre.

Dilluns 14 de març

En la convocatòria d'aquest dia, va haver-hi dues reunions: una sessió extraordinària i una ordinària.

En la sessió extraordinària es va plantejar la modificació del Projecte Lingüístic del Centre. Després que els/as consellers/as exposaren les seues opinions es va acordar modificar-ho passant a quedar en els següents termes:

Infantil:

• 80% en valencià
  • 10% en castellà
  • 10% en anglés

Primària:
- En valencià:

• Llengua Valenciana
  • Ciències Naturals i Socials
  • Educació Física
  • Música
  • Religió / Valors

- En castellà:

• Llengua Castellana
  • Matemàtiques

- En anglés:

• Anglés
  • Plàstica

En la sessió ordinària, el Consell Escolar va acordar mantindre l'actual jornada escolar, jornada contínua. I va quedar aprovat el pressupost per a l'any 2022.

Dijous 27 de gener de 2022

El Consell Escolar va aprovar el balanç econòmic anual de 2021. Va haver-hi una valoració de l'informe de la primera avaluació i de l'Informe de Context del curs 2020-21. Així mateix, la Cap d'estudis ens va presentar l'autoavaluació del PAM (Pla d'Actuació per a la Millora). Per a finalitzar, la directora ens va parlar de la possible participació en el programa ERASMUS +.

Dimecres 1 de desembre de 2021

En aquesta reunió es va constituir el nou Consell Escolar i les diferents comissions, els integrants de les quals es relacionen a continuació:

Comissió econòmica de centre:

• Delfín del Socorro
  • David García
  • Toya Martínez
  • Javier Sixto

Comissió d'inclusió, igualtat i convivència:

• María Alberola
  • Fernando Atauri
  • Mª Pilar Esplá
  • Alicia Jiménez
  • Silvia Serna
  • Verónica Yébenes

Comissió pedagògica, activitats extraescolars i complementàries:

• Roberto Bernabeu
  • Elisabet García
  • Mª Carmen Martínez
  • Verónica Pérez
  • Silvia Serna
  • Víctor Verdú

Comissió de serveis complementaris menjador i transport:

• Jesús Jiménez
  • Toya Martínez
  • Sara Salas
  • Elia Seva

Dijous 18 de novembre de 2021

En les eleccions a Consells Escolars, els/les candidats/es elegits/des en la votació del sector de les famílies han sigut:

• Elisabet García Aleo
  • David García Sánchez
  • Javier Sixto Martín
  • Fernando Atauri de la Cruz

Dimecres 10 de novembre de 2021

En la reunió celebrada aquest dia, es va aprovar el balanç de menjador del curs 2020-21, així com el PAM (Pla d'Actuació per a la Millora) i la PGA (Programació General Anual). A més es va incloure en l'ordre del dia la informació a aquest òrgan de l'aprovació per part del Claustre del Programa de Dinamització de Biblioteques.

Per a finalitzar, es va informar del nou protocol a seguir en els casos d'absentisme escolar.