PROJECTES
RÀDIO ESCOLAR

RADIO MATEU

Gràcies a la dotació dels projectes PIIE vam poder arrancar la nostra Ràdio Escolar. La ràdio del Mateu Cámara. Aquest mitjà de comunicació és un potent recurs de treball de les llengües en el col·legi. La competència comunicativa oral és clau en el seu desenvolupament del llenguatge. Prèviament sempre hi ha un treball de composició escrita, de lectura, d’organització etc.

Aquest curs 22-23 hem introduït una novetat i és que tots els dimarts a l’hora del pati de manera voluntària l’alumnat pot entrar i gravar els seus podcast. En breu ací penjarem els podcast des de la plataforma ivoox perquè tots ho escoltem.

També us convidem a les famílies a participar quan vulgueu i ens compteu moltes coses, des de les vostres professions, les vostres aficions, etc.