Normativa
* CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA DE CENTRE: S’atorgarà 1 punt extra a les sol·licituds el domicili familiar de les quals o laboral es trobe comprés en els codis postals 46006 i 46026.

Preguntes freqüents
Què necessite per a poder realitzar la sol·licitud?
Per a poder realitzar la sol·licitud serà necessari obtindre la «clau d’accés» des del portal Adminova.gva.es, prèvia verificació de la identitat de la persona que realitza la sol·licitud. La «clau d’accés» estarà composta per un identificador personal i una contrasenya que haurà de ser conservada per a presentar reclamació, si fora necessari, i consultar els resultats de l’adjudicació.
Com s'obté la Clau d'Accés?
Pot consultar com obtindre la «clau d’accés» en els apartats 6 i 7 del Resolc tretzé. Tramitació electrònica del procediment d’admissió de la Resolució de 12 de març de 2025.
Quina informació cal emplenar en el Formulari de Sol·licitud?
Pot consultar tota la informació que necessitarà per a emplenar el Formulari de Sol·licitud en el Resolc Catorzé. Formulari de sol·licitud de la Resolució de 12 de març de 2025.
Com puc reclamar si no estic d'acord amb els resultats provisionals o definitius?
La formulació de reclamacions al resultat provisional de la fase ordinària d’admissió de l’alumnat es realitzarà per mitjans electrònics, en els terminis establits, accedint a l’aplicació informàtica mitjançant la «clau d’accés» assignada.
Tal com disposa l’article 40 del Decret 48/2024, contra les llistes definitives d’alumnat admés, i d’alumnat admés en un altre centre o sense lloc escolar assignat, els interessats podran interposar recurs d’alçada en el termini d’un mes, a través de la Sol·licitud general única de la Generalitat Valenciana, davant la direcció territorial competent en matèria d’educació. Haurà de resoldre’s en el termini d’un mes i esta resolució posarà fi a la via administrativa.
Quan cal formalitzar la matrícula?
Una vegada rebuda la comunicació del resultat definitiu del procediment d’admissió, l’alumnat haurà de formalitzar la matrícula en les dates establides a este efecte. En qualsevol cas, atendrà les instruccions que figuraran en l’apartat «Matrícula telemàtica» inclòs en cada una de les ensenyances regulades en esta resolució i incloses en el portal Adminova.gva.es.
D’acord amb l’article 41 del Decret 48/2024, l’omissió del tràmit de matrícula implicarà la renúncia a la plaça escolar adjudicada.
Per a més informació, pot consultar el Resolc Vint-i-quatré. Formalització de la matrícula de la Resolució de 12 de març de 2025.
Quina documentació he d'aportar per a formalitzar la matrícula?
Pot consultar tota la informació que necessitarà aportar per a formalitzar la matrícula en:
– Article 57. Documentació de l’Orde 8/2024.
– TÍTOL IX Acreditació de les circumstàncies al·legades en les preferències i criteris de baremació de l’Orde 8/2024.