SECRETARIA
PORTES OBERTES

EL NOSTRE CENTRE

PREGUNTES FREQÜENTS

Inici de l’escolaritat

Quan puc anar a conéixer el col·legi amb el meu fill/a?

A principis de juliol tindrà lloc una reunió amb la direcció del centre, la tutora de tres anys i l’orientadora per a preparar l’estiu i l’entrada al setembre.

Es podrà visitar el centre amb els futurs alumnes al setembre, abans de l’inici de les classes.

Com serà l’entrada de l’alumnat?

L’entrada serà escalonada d’acord amb la legislació vigent. Cada dia s’incorporen 5 xiquets/es per a atendre de manera adequada a tot l’alumnat.

Un dia abans de l’inici de les classes, familiars i alumnat podran visitar el centre, per a tindre una primera presa de contacte. El primer dia, el familiar podrà entrar amb el xiquet/a uns minuts a l’aula perquè se senta acompanyat/a. Cuidem les emocions.

L’alumnat que s’incorpore el primer dia entra a les 9:30hL’endemà a les 9:00h. El segon dia, els alumnes de 3 anys que s’incorporen per primera vegada entren a les 9:30h i, els que ja es van incorporar el dia anterior, a les 9:00h. Així successivament.

Quin material utilitzen els xiquets/es? Porten llibres?

El material didàctic l’elabora pràcticament íntegrament l’equip d’Infantil, a excepció d’algun quadernet.

El material fungible es compra a l’engròs.

Com es treballa a l’aula?

El treball a l’aula l’estructuren els principis metodològics fonamentals en l’Educació Infantil. Entre ells, els principals són la globalització, l’atenció a la diversitat, el joc i l’aprenentatge significatiu i vivencial.

Desenvolupem la programació amb situacions d’aprenentatge i projectes de treball, d’acord amb la nova legislació. Adeqüem els espais i els materials a les necessitats de l’alumnat en busca de la consecució de la seua autonomia i del seu desenvolupament integral. Treballem amb racons de joc, tallers i estacions d’aprenentatge a les aules de referència i en l’atelier.

I la llengua base?

El treball a l’aula l’estructuren els principis metodològics fonamentals en l’Educació Infantil. Entre ells, els principals són la globalització, l’atenció a la diversitat, el joc i l’aprenentatge significatiu i vivencial.

Desenvolupem la programació amb situacions d’aprenentatge i projectes de treball, d’acord amb la nova legislació. Adeqüem els espais i els materials a les necessitats de l’alumnat en busca de la consecució de la seua autonomia i del seu desenvolupament integral. Treballem amb racons de joc, tallers i estacions d’aprenentatge a les aules de referència i en l’atelier.

Quant dura el temps de pati?

El treball a l’aula l’estructuren els principis metodològics fonamentals en l’Educació Infantil. Entre ells, els principals són la globalització, l’atenció a la diversitat, el joc i l’aprenentatge significatiu i vivencial.

Desenvolupem la programació amb situacions d’aprenentatge i projectes de treball, d’acord amb la nova legislació. Adeqüem els espais i els materials a les necessitats de l’alumnat en busca de la consecució de la seua autonomia i del seu desenvolupament integral. Treballem amb racons de joc, tallers i estacions d’aprenentatge a les aules de referència i en l’atelier.

Quan menja l’alumnat d’Infantil que es queden al menjador? Poden fer migdiada?

El treball a l’aula l’estructuren els principis metodològics fonamentals en l’Educació Infantil. Entre ells, els principals són la globalització, l’atenció a la diversitat, el joc i l’aprenentatge significatiu i vivencial.

Desenvolupem la programació amb situacions d’aprenentatge i projectes de treball, d’acord amb la nova legislació. Adeqüem els espais i els materials a les necessitats de l’alumnat en busca de la consecució de la seua autonomia i del seu desenvolupament integral. Treballem amb racons de joc, tallers i estacions d’aprenentatge a les aules de referència i en l’atelier.

Què ocorre si el xiquet/a no controla els esfínters?

El treball a l’aula l’estructuren els principis metodològics fonamentals en l’Educació Infantil. Entre ells, els principals són la globalització, l’atenció a la diversitat, el joc i l’aprenentatge significatiu i vivencial.

Desenvolupem la programació amb situacions d’aprenentatge i projectes de treball, d’acord amb la nova legislació. Adeqüem els espais i els materials a les necessitats de l’alumnat en busca de la consecució de la seua autonomia i del seu desenvolupament integral. Treballem amb racons de joc, tallers i estacions d’aprenentatge a les aules de referència i en l’atelier.

Com es gestiona l’assistència al menjador escolar?

El treball a l’aula l’estructuren els principis metodològics fonamentals en l’Educació Infantil. Entre ells, els principals són la globalització, l’atenció a la diversitat, el joc i l’aprenentatge significatiu i vivencial.

Desenvolupem la programació amb situacions d’aprenentatge i projectes de treball, d’acord amb la nova legislació. Adeqüem els espais i els materials a les necessitats de l’alumnat en busca de la consecució de la seua autonomia i del seu desenvolupament integral. Treballem amb racons de joc, tallers i estacions d’aprenentatge a les aules de referència i en l’atelier.

I si em queden dubtes?

El treball a l’aula l’estructuren els principis metodològics fonamentals en l’Educació Infantil. Entre ells, els principals són la globalització, l’atenció a la diversitat, el joc i l’aprenentatge significatiu i vivencial.

Desenvolupem la programació amb situacions d’aprenentatge i projectes de treball, d’acord amb la nova legislació. Adeqüem els espais i els materials a les necessitats de l’alumnat en busca de la consecució de la seua autonomia i del seu desenvolupament integral. Treballem amb racons de joc, tallers i estacions d’aprenentatge a les aules de referència i en l’atelier.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies