Què fem des de l’AMPA?

L’objectiu fonamental de l’AMPA Rafael Mateu Cámara és ajudar i formar part activa al costat del centre en l’educació de nuestr@s hij@s.

Com?

• Gestionem la contractació de l’empresa encarregada de les activitats extraescolars, l’escola matinera, les vesprades de setembre i les escoles de vacances, així com el conveni amb la piscina de Malilla
  • Facilitem les agendes escolars en primària i les llibretes en infantil per a l’inici de curs.
  • Organitzem i participem en xarrades, jornades de portes obertes, escoles de pares i cursos per a les famílies.
  • Col·laborem amb el col·legi tant per a dur a terme diferents millores en el mateix com per a realitzar activitats com ara el festival fi de curs, la graduació de sisé o la confecció de les orles i beques.
  • Planifiquem diverses activitats recreatives, culturals i festives al llarg de l’any per a fomentar la interacció entre les famílies i el centre.

Vols ser soci de l’AMPA?

Entra en el nostre canal de Telegram a través d’aquest QR, el botó d’accés o escriu-nos un mail al correu amparafaelmateucamara@gmail.com T’ESPEREM!

Empresa Activitats Extraescolars