IMOU-TE

Com cada any, el nostre centre participa en aquest programa que té com a objectiu difondre les bones pràctiques dels centres educatius de la Comunitat Valenciana. Enguany hem participat com a centre amfitrió i observador. Com a centre amfitrió, hem rebut escoles CEIP Doctor Esquerdo (La Vila), CEIP Poble Nou (La Vila), CEIP La Marina (Elx), CEIP Cervantes (Algorfa) i San Roc (Polop).

Aquests centres han pogut observar com organitzem els nostres espais i perquè, les ferramentes de treball i la dinàmica escolar. Quedaren encantats! Desitgem les servIsca d’inspiració.

Com a centre observador, hem visitat el CEIP Arrels d’Elx per poder observar la seua organització i dinàmica escolar. És un centre que porta la mateixa línia que nosaltres i que ens servirà per seguir inspirant-nos.

Aprenentatge entre iguals. Aprenentatge entre escoles. Compartir. Inspirar.