Infantil 5 anys

En la classe d’Infantil 5 anys, hem realitzat el projecte: “Un joc, un record” amb el que l’alumnat ha gaudit molt coneixent i experimentant amb els jocs de sempre.

Aquest projecte va tindre molt bona acollida pel meu alumnat i tots i totes s’han dedicat al 100% en el seu desenvolupament. Una vegada experimentat amb el material i havent conegut gran diversitat de jocs, hem anat registrant les seues normes i la manera de jugar en xicotets àudios i vídeos que hem inclòs a mode de QR en un xicotet llibre que cadascú ha anat elaborant per a recollir-los. Ha sigut una tasca molt laboriosa  amb la que tots i totes senten molta satisfacció.

També, vam donar molta prioritat a la participació de les famílies que es van involucrar molt  i ens van mostrar jocs de la seua infantesa i a més a més, traent profit de la varietat de nacionalitats. Va ser una experiència molt enriquidora.

A més a més, hem participat en la ràdio del cole per a mostrar algunes de les cançonetes que havíem aprés al jugar a un dels seus jocs preferits, el joc de la corda. També hem organitzat dues jornades de jocs: una amb l’alumnat de la classe de 3 anys i l’altre amb l’alumnat de 5é aprofitant l’apadrinament. El meu alumnat estava encantat al sentir-se partícip en aquesta organització, ja que els ha donat molta seguretat i han adquirit moltes estratègies a l’hora de gestionar i prendre decisions entre ells i elles.