6.º Ed. Primaria

MONOPOLY DE FINESTRAT

HEM FET UN MONOPLOY DEL NOSTRE POBLE! Us ensenyem una foto de com ha quedat. Per poder construir-lo. hem fet un itinerari pel poble, hem fet fotos, hem fabricat els bitllets, les targetes, les fitxes i un fum de coses.

PROJECTE: EXPLORACIÓ, REPARACIÓ

L’alumnat de 6é de primària estem duent a terme un projecte que hem anomenat «Exploració, reparació». Consisteix en reparar les coses que trobem per l’escola i que estan trencades pel qualsevol motiu. En aquesta pàgina web vos volem contar com ha sigut el procés de reparació d’alguns dels objectes que hem aconseguit arreglar. És una bona feina no us penseu! De moment, vos volem ensenyar una espècie de mapa mental que hem elaborat per tal de saber els passos que cal seguir per fer una bona reparació.

Esperem reparar moltes coses i aprendre molt durant el procés. Ah! I també esperem que visiteu aquest web moltes voltes per a veure tot el que anem fent! Gràcies!

Encàrrec de la classe de 5 anys.

Ací volem ensenyar-vos una de les reparacions que estem fent. En aquest cas es tracta d’unes caixes de trencaclosques que hi havia trencades a la classe de 5 anys. Quan les vam agafar, ja vam veure que tenien una reparació anterior amb fixo però que no havia funcionat massa bé. Per aquest motiu, hem decidit reparar amb silicona calenta i reforçar les juntes amb una mescla de cola i aigua a parts iguals i amb paper. Aquesta mescla fa que el paper es quede dur! Ara ens queda anar a retornar la caixa i contar als xiquets i xiquetes de 5 anys que ens ha costat un poc fer la reparació (no en quant al preu, ja que només ens ha costat 0,42€) i que han de tindre molta cura per a que no es torne a trencar.

Tanca de l’hort de l’escola.

En aquesta ocasió hem reparat una tanca de fusta que tenim a l’escola. No hem pogut trobar fusta i, finalment, només hem pogut caragolar-la bé per a que no torne caure. Us deixem unes fotos de com estava i de com ha quedat.