ACÍ VOS CONTEM ALGUNES DE LES ACTIVITATS MÉS DESTACABLES QUE HEM REALITZAT AL LLARG DEL CURS:

• 25 Novembre – Dia sobre la No violència de gènere.
    • Cada tutoria realitza un “Atrapaviolència” amb materials i reciclats i l’exposa en un punt de trobada al pati.
  • 30 Gener – Dia de la Pau
    • Per tutories fan una pluja de idees sobre què significa per a ells/es la Pau. Amb elles elaborem un mural que tenim penjat al hall del centre.
  • 8 Març – Dia de la Dona
    • L’associació de Dones de Finestrat va participar en aquesta activitat realitzant amb l’alumnat de Primària una polsereta morada confeccionada amb les mans (també les vam entrevistar en la nostra ràdio). Aquestes polseres van servir per crear un cartell que junt amb l’estampació de les mans de l’alumnat d’Infantil es va penjar a la cristalera del Centre Juvenil. També vam fer punt de trobada al pati de Primària on es va fer lectura d’un manifest per part de la classe de 6é i en rogle vam anar cordant al company/a del costat una de les polseres confeccionades. Una vegada tots la tenien, vam fer un mantra.