Infantil 3 anys

PROJECTE ‘SALVEM ALS GATETS’

Aquest projecte va nàixer d’un alumne, el qual volia donar-li de menjar a un gatet que es colava a l’escola per la part d’infantil. En eixe moment comencem a fer nos preguntes com: “es pot donar de menjar al gatet en l’escola?”, “com podem ajudar li?”. Decidim demanar ajuda a Piedad, la agent de policia, qui va participar amb nosaltres i ens va oferir molta informació i ens va fer un regalet que es va convertir en la mascota de l’aula, anomenada “el nostre gatet Bigotes”. Finalment, gràcies a Piedad per donar nos la informació de la paraula associació”, amb ajuda de les famílies trobem l’associació de “L’associació de gats de Finestrat”. Ens posem en contacte amb ells i elles i li oferim fer un programa de ràdio preparat per l’alumnat com a producte final. Finalment, fem la entrevista a la referent de l’associació i molt motivats escolten el podcast a casa amb la seua família.