6é TREBALLA LES VIDEORESSENYES
La classe de 6é B ha preparat en l’àrea de castellà una videoressenya en la qual cada alumne i alumna presenta el llibre que ha llegit de manera individual.
A través de les seues intervencions, comparteixen la seua opinió personal, expliquen què és el que més els ha agradat i animen altres companys i companyes a descobrir noves lectures, fomentant així el gust per la lectura i l’intercanvi de recomanacions literàries.
L’ALUMNAT DE 5é DEL PEPITA GREUS PARTICIPA EN LA TROBADA DE PILOTA VALENCIANA

GRUPS INTERACTIUS AL PEPITA GREUS


INFANTIL CELEBRA LA FESTA DE LA TARDOR
El passat 27 de novembre, tot el cicle d’educació infantil del Pepita Greus, celebrà la festa de la tardor amb la visita especial de la castanyera.




L’ALUMNAT DE 5é TREBALLA AMB LES TIC

EL PEPITA GREUS VISITA EL ROIG ARENA

ART RUPESTRE

ESTACIONS D’APRENENTATGE 2025

INFANTIL 5 ANYS B CELEBRA LA CASTANYERA
HALLOWEEN 2025 AL PEPITA GREUS


PROJECTE D’ESCACS 2025 – 2026
TOT L’ALUMNAT DEL TERCER CICLE DESENVOLUPA EL PROJECTE D’ESCACS AQUEST NOU CURS
Les mestres i els mestres del cicle superior s’han organitzat per tal que tot l’alumnat puga gaudir del joc dels escacs després de l’èxit esdevingut el passat curs. El projecte es desenvolupa en tres fases. Durant tot el primer trimestre, les xiquetes i els xiquets aprenen les normes del joc i els moviments de totes les peces. Després, una segona fase on els discents practiquen els aprenentatges adquirits mitjançant una lliga que té lloc al llarg del segon trimestre. Finalment, una tercera fase on es disputa un torneig intern.
Molts són els beneficis que aporta aquest joc a les persones que el practiquen.

PROJECTE CODI

L’ART DE JOAN MIRÓ AL PEPITA GREUS

TREBALL DE 5èB SOBRE LA SALUT EN GRUP
Els alumnes de 5é B de primària han fet un increïble treball en grup sobre la salut, on s’han submergit en el món dels hàbits saludables, la cura del cos i la importància de portar una vida equilibrada.
El projecte ha consistit a investigar diferents aspectes de la salut, com l’alimentació, l’exercici físic i el benestar emocional. Els estudiants s’han organitzat en xicotets grups, i cada un ha abordat un tema específic, creant cartells per a compartir amb la resta dels seus companys.
El més impressionant ha sigut veure com els xiquets s’han involucrat amb el tema, aportant idees creatives i aprenent valuoses lliçons sobre com portar una vida més saludable.
L’entusiasme i les ganes d’aprendre han sigut palpables, i tots els grups han mostrat un gran interés per compartir el seu coneixement amb la resta de la classe. Sens dubte, este treball ha sigut una experiència educativa molt enriquidora!
Felicitem a tots els alumnes per la seua dedicació i esforç!






CURSA SOLIDÀRIA
