1er PODCAST DEL 3er CICLE

Durant el 1er trimestre l’alumnat de 5é i 6é va començar l’elaboració dels podcast. Per tal que fora més motivador, va ser el propi alumnat el que va triar la temàtica del mateix. Com a primera experiència en aquest àmbit ja comencem a vore que tenim bons interlocutors i bones interlocutores que faran del nostre podcast un moment d’aprenentatge enriquidor tant per a d’ells com per a la resta de l’alumnat que l’escolte. Esteu preparats per sentir les produccions del nostre alumnat?

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies