MILLORES DEL CENTRE

L’empresa de menjador COLEVISA ens obsequia amb una sèrie d’activitats al llarg del curs. Ací teniu el llistat per a l’any 2023-24:

OCTUBRE

Dies 23 i 24: Entrenador Personal.

Acudirà al centre un entrenador que els ensenyarà tècniques d’activitat física i esport.

NOVEMBRE

Dia 15 i 16: Art urbà.

Una grafitera vindrà a fer al centre un mural amb pintura en esprai amb l’ajuda de l’alumnat del col·legi.

Dia 16: Pizzer.

Es tracta d’un professional que ve a fer-nos una demostració acrobàtica sobre l’elaboració del famós menjar italià. Serà el menjar que se servisca en el menjador.

Dia 20: VITAMIN

Un teatre on la nostra mascota ensenya de manera lúdica a l’alumnat la importància d’alimentar-se bé i els nutrients del menjar.

GENER

Dies 10 i 11: Taller d’alimentació saludable.

El nostre alumnat confeccionarà una broqueta de fruites.

FEBRER

Dies 13 i 14: Ball

Ens obsequiaran amb unes classes de ball perquè tot l’alumnat gaudisca de la música i la dansa.

MARÇ

Dies 25 i 26 : Consciència amb ciència.

Activitat per a aprendre aspectes científics sobre l’elaboració del menjar, els aliments, etc.

ABRIL

Dies 12 i 17: Hort Colevisa

L’alumnat de cinqué de primària i infantil (respectivament) acudiran a veure l’hort de COLEVISA on podran aprendre com es cultiven alguns dels aliments que més tard mengen dels seus plats.

MAIG

Dia 14: Barbacoa

Els nostres cuiners eixiran al pati del col·legi a realitzar una saborosa i deliciosa barbacoa.