Menjador

ACTIVITATS ANUALS OFERIDES PER COLEVISA (fes clic)

Cartel Menú

Preu del menú

Estimades famílies us comuniquem que per el curs vinent continuem amb l’empresa COLEVISA i el preu del menú serà de 4,25€, igual que en aquest curs. Salutacions!

L’Equip Directiu.

USUARIS EVENTUALS I ESPORÀDICS (CLIC ACÍ)

El servei de menjador del col·legi porta en funcionant en el centre des de la seua inauguració en 1983. Actualment som 550 alumnes els que diàriament fan ús d’aquest servei.

Per a això, comptem amb un menjador que conté espais diferenciats, un dedicat a Infantil i a l’alumnat més xicotet de Primària i un altre per a la resta de Primària. Aquests comensals som atesos per personal qualificat. També tenim cuina pròpia, on cada dia es preparen els menús.

Els nostres objectius són:

• Desenvolupar hàbits alimentaris saludables utilitzant el pla d’alimentació oferit pel centre.
  • Promoure l’adaptació de l’alumnat a una diversitat de menús i a una disciplina en l’acte de menjar que incloga la cortesia, la tolerància, la solidaritat i l’educació per a la convivència.
  • Oferir una planificació alimentaria que aporte les substàncies nutritives que l’alumnat necessita per al seu normal desenvolupament.
  • Facilitar la conciliació familiar i laboral.
  • Interessar a les famílies en els beneficis que poden obtindre’s d’una col·laboració conjunta con els responsables del menjador escolar, tant en el referit a la salut com en la seua educació nutricional.
  • Conscienciar a la família en els patrones de conducta adquirits en el menjador del centre escolar com a espai educatiu.

DOCUMENTS DEL MEJANDOR

PLA DE MENJADOR

EXTRACTE DE LES NORMES GENERALS MENJADOR

MENSUALITATS CURS 2023-24

AUTORITZACIÓ EIXIDA DEL MENJADOR

Per qualsevol dubte, consulta o avís relatiu al menjador, així com informar d’una baixa (abans de les 11:00h), enviar un correu a la següent direcció:

comedorpabloneruda@gmail.com

EMPRESA MENJADOR

Direcció postal i contacte telefònic/fax

Avda. de 1º de Mayo esquina con la C/ Bailén – 46100 Burjassot

Telèfon: 963 16 91 06

E-mails de contacte i informació:

Atenció general: colevisa@colevisa.com

Atenció APP i/o web: sistemas@colevisa.com

Activitats extraescolars: actividades@colevisa.com

Codi de centre per l’aplicació de COLEVISA: 40

INFORMACIÓ XIQUETS 3 ANYS

Enguany, curs 2023-24, l’alumnat de tres anys tindran un temps de descans després de dinar. La seua duració serà d’una hora aproximadament. Començaran a fer la migdiada el dia 2 d’Octubre.

Han de portar un llençol o manta fina per tapar-se al llarg de la setmana anterior.

PAGAMENTS I DEVOLUCIONS MENJADOR

Les baixes comunicades al correu del Menjador es descomptaran mes a mes als comensals.

No cal demanar la devolució per correu electrònic a l’encarregada del Menjador.

El cobrament de cada mensualitat es farà a principi de mes.

ENTRADA AL MENJADOR

Benvolgudes famílies:

Es pot entrar al menjador fins les 14 hores per una causa justificada i comunicada amb antelació ( com ara tornar del metge).

L’alumnat que no ha estat a classe pel matí, no pot passar al menjador.