Cartel Monográfico 2_page-0002

Ens dirigim a vosaltres per a informar-vos que els equips d'Orientació dels Centres d'Educació Infantil i Primària del Barri del Crist i l'Àrea d'Educació de la Mancomunitat, han organitzat una Escola de Pares i Mares dirigida a totes aquelles famílies els fills i filles estiguen escolaritzats en Educació Infantil (de 3 a 5 anys) i 1r i 2n de Primària.

L'Escola de Pares i Mares es durà a terme durant l'últim trimestre del curs, i s'estructura en dos tallers monogràfics:

1r Taller monogràfic: CONSTRUINT UNA RELACIÓ POSITIVA EN FAMÍLIA
- Dates: Dies 24 d'abril i 8 de maig.

- Horari: De 15.30 a 16.30 h.

- Lloc: Instal·lacions CEIP Vicent Blasco Ibáñez.

2n Taller monogràfic: CONSTRUINT LA COMUNICACIÓ EN FAMÍLIA
- Dates: Dies 22 i 29 de maig.

- Horari: De 15.30 a 16.30 h.

- Lloc: Instal·lacions CEIP Ntra. Sra. Carmen.

Els tallers monogràfics són sessions que es realitzen esporàdicament i en els quals es desenvolupa un tema establert. L'objectiu és ajudar a desenvolupar estratègies positives per a afrontar els reptes quotidians de la maternitat i la paternitat. En ells, compartirem recursos que ens ajuden a desenvolupar la comunicació positiva en el nostre dia a dia, a reforçar els vincles i l'autonomia, el desenvolupament positiu, etc.

Independentment del centre educatiu en el qual estiguen matriculats els vostres fills i filles, les famílies interessades podreu assistir als dos tallers, siga quin siga el seu lloc de realització, mostrant una vegada més el caràcter obert de la nostra comunitat educativa i la implicació dels col·legis i l'Àrea d'Educació de la Mancomunitat en un projecte educatiu dirigit a tota la població.

Estem a la vostra disposició en els centres educatius i l'Àrea d'Educació de la Mancomunitat per a ampliar-vos la informació d'aquest Projecte i resoldre totes les dubtes que us genere.

Us animem a participar amb nosaltres.

Una salutació.