Aquí teniu un escrit de l’equip psicopedagògic escolar

Benvolgudes famílies i benvolgut alumnat del CEIP Mare de Déu de la Misericòrdia:

Des de l’equip psicopedagògic escolar i de suport a la inclusió, concretament les mestres de Pedagogia Terapèutica i d’Audició i llenguatge del nostre centre, us volem recordar que durant aquest confinament seguim estant a la vostra disposició i que ens fiqueu en contacte amb nosaltres sempre que vulgueu.

També us volem agrair la implicació i col·laboració que esteu tenint durant aquest procés. Tot anirà bé i recordeu que estem amb vosaltres!

Gràcies!

Salutacions. Mónica Solsona, Elena Lorente, Fabiola Fernández i Elena Martorell

Correus: solsona_mon@gva.es, fernandez_fabsah@gva.es, lorente_elecer@gva.es , martorell_ele@gva.es. En cas de tindre algun problema podeu enviar-ho al gmail: (PT) ptceipmise@gmail.com

(AL) alceipmise@gmail.com