INFORMACIÓ ALUMNES DE 6é A-B

Hola a la gran família de 6é:

En primer lloc les tutores us volem agrair la vostra col.laboració en aquests dies tant dificils per a tots.

Com ja tots sabeu els alumnes ens poden consultar dubtes mitjançant el correu corporatiu o telefònicament quan parlem directament en ells. Ens agrada i s’agraeix escoltar la seua veu i comentar com porten la situació, les tasques a realitzar i si tenen o no algún dubte.

És important el treball diari per tal de continuar amb el curs. Sabem que les circunstàncies són excepcionals.

El treball que vam manar ens han comentat els alumnes que encara no l’han acabat però les tutores volem suggerir-vos unes RECOMANACIONS per tal de portar millor aquest confinament que s’està allargant massa.

. Escoltar un autollibre ( en valencià i en castellà) i fer un resum del conte.

.Visitar museus virtuals. Fer retrats o dibuixos de la visita. Fer un còmic.

. On és més barat?

• Fer una llista de coses per comprar anotant el preu que té a diferents botigues online.

Identificar el preu més barat, el més car i la difèrencia de diners d’estalvi en comprar el més barat.

. Visualitzar pel.lícules i altres programes: “INFOK”, “MANDUKA”, “UNA MÀ DE CONTES”, “QUEQUICOM”, “FISH & CHIPS”. Recollir en un diari idees o aspectes destacats.

. Inventar representacions amb joguets, titelles, obres de teatre.

. Pensar i planificar les vacances escollint llocs per a visitar i itinerari (Google maps).

. Jocs de taula, Lego, Tangram, puzles, maquetes, experiments amb “DINAMIKS” o jocs amb les apps de “TOOLBOX”.

. Ajudar a les faenes de casa.

Molts d’ànims a tots i confiem que ens en sortirem prompte.