Elcano. La volta al món en 1125 dies.

PROJECTE ETWINNING

ELCANO. LA VOLTA Al MÓN EN 1125 DIES

CURS 2021-22

GRUP 2ºB

El grup d’alumnes i la tutora Ana Romero de 2n B del CEIP MIGUEL HERNÁNDEZ  de València, ens assaborim per presentar el nostre projecte eTwinning íntegrament desenvolupat en Llengua Castellana durant el presente curs.

Ha sigut un projecte curt, de 4 setmanes de duració, en les quals hem treballat amb diferents col·legis europeus, com són: l’ INSTITUT ESPAÑOL VICENTE CAÑADA BLANCK de Londres, el Regne Unit,   ECOLE PRIMAIRE PUBLIQUE de Polignac, França i CEIP CARLOS RUÍZ de Navalcarnero, Madrid.

“Elcano. La volta al món en 1125 dies”, pretén despertar en l’alumnat l’interés por la cultura espanyola, conéixer, valorar i respectar aspectes bàsics culturals i històrics propis i dels altres, el nostre patrimoni històric i cultural, projectar la cultura espanyola als àmbits educatius i culturals d’Espanya i de l’estranger i fomentar l’interés por la mateixa cultura.   A continuació, podeu veure una breu presentació del projecte que resumix les activitats més importants desenvolupades al nostre projecte.