Curs 2020-21

PROJECTE ETWINNING

ASTROKIDS

GRUP 2ºB

Durant el curs 2020-21, els alumnes i la seua tutora Ana Romero, de 2n B del CEIP MIGUEL HERNÁNDEZ de València, han desenvolupat un projecte europeu en col·laboració con 44 col·legis més sobre l’astronomia i l’estudie de l’espai mitjançant la ciència.

Aquest projecte s’ha dissenyat i impartit íntegrament en llengua anglesa i les àrees de coneixement que hem involucrat del nostre currículum han sigut : Llengua anglesa i Artística. El producte final del nostre col·legi ha sigut aquest FLIP-BOOK

A continuació, en aquest VÍDEO vam mostrar un breu resum de totes les activitats relacionades amb el projecte.

La nostra gran satisfacció ha sigut que hem rebut tant el Segell de qualitat nacional com l’Europeu de manera consecutiva durant dos cursos seguits.

Enhorabona a tots els alumns/es, pares i mares i mestres socis que han fet possible aquest meravellós viatge per l’esp.

Finalment, els nostres alumnes/as reben amb gran alegria aquest merescut reconeixement.